Орналасқан жеріңізді таңдаңыз
         
         
          Таң
          Күн
          Бесін
          Екінті
          Ақшам
          Құптан
        1. Басты бет
        2. Әртүрлі
        3. ЕШБІР СЕБЕПСІЗ АЖЫРАСУ КҮНӘ МА?
        ЕШБІР СЕБЕПСІЗ АЖЫРАСУ КҮНӘ МА?

        ЕШБІР СЕБЕПСІЗ АЖЫРАСУ КҮНӘ МА?

         

        Сұрақ: Себепсіз ажырасу күнә ма?

         

        Жауап: Исламда ажырасу «талақ» деп аталады. Талақтың тілдік мағынасы; жіберу, бос қою. Ал шариғаттағы мағынасы: «Ол – арнайы сөздермен некелік одақты бұзатын шариғи үкімді білдіреді»[1].

        Шариғатымызда талақ беру құқығы ер кісіге берілген[2]. Талақ – шариғатта рұқсат етілген[3]. Яғни, ерлі-зайыптылардың арасында дау-дамай туып, татуласуға мүмкіндік болмаса ажырасуға жол беріледі. Бірақ, өте зәру жағдай болмаса, мүмін адамның талаққа жүгінуі дұрыс емес. Өйткені Пайғамбарымыз (оған Алланың салауаты мен сәлемі болсын):

        أَبْغَضُ الْحَلالِ إِلَى الله تَعَالَى الطَّلاقُ

        «Алла Тағала халал еткен нарселерінің ішіндегі ең жек көретіні – ол талақ»[4], - деген.

        Тағы бір хадисінде:

        لعن الله كل ذواق، مطلاق

        «Үйленіп, өзінің құмарын қандырғаннан кейін «талақ» берген адамға Алланың лағынеті болсын» - десе, келесі хадисте:

        أيما امرأة سألت الطلاق من غير ما بأس لم ترح رائحة الجنة

        «Қандай да бір әйел ешқандай себепсіз немесе қажетсіз ерінен талақ сұрайтын болса, ол әйелге жәннаттың иісі харам болады»[5], - дейді.

        Жоғарыда келген хадистер себепсіз талақ беру күнә екенін айқындайды. Сондықтан ерлі-зайыптылар нақты бір себеп болмаса, айрандай ұйыған отбасының ойранын шығармауға барынша күш-жігерлерін салулары керек.

          



        [1] Марғинани, «әл-Һидая шарху бидаяти әл-мубтади». 3/150.

        [2] Пайғамбарымыз (с.а.у.): «Расында талақ беру құқығы сирақ ұстағандыкі (ер кісінің қолында)» деген (Нәйлу әл-әутар, 6/138.).

        [3] Маусули, «әл-Ихтияр», 3/137.

        [4] Әбу Дәуіт, Ибн Мәжә риуаяты.

        [5]  Әбу Дәуіт, №2226. Ибн Мәжәә, №2055.